اعلام برگزیدگان نهایی مسابقه حافظ‌خوانی شهرستان آبادان

مسابقه حافظ‌ خوانی که برای رده سنی کودکان و با حضور ۶۰ شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شده بود امروز با اعلام برگزیدگان نهایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مسابقه حافظ‌خوانی  با همکاری اداره میراث فرهنگی آبادان و جمعی از فعالان فرهنگی منطقه برای رده سنی کودکان و با حضور ۶۰ شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شد.

آئین اهدای جوایز این مسابقه با حضور سیدحکمت‌الله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، پیمان نبهانی معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع مدیرکل، جمال عامری‌نسب رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان و همچنین جمعی از فعالان فرهنگی، گردشگری و اجتماعی آبادان در کافه‌رستوران مجلل مانی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در این آئین احیای سنت‌های اصیل و قدیمی ایران را موضوعی ضروری برشمرد و گفت:  سلامت جامعه در گروی حفظ و احیای سنت‌های بومی و محلی است.

 

او با تأکید بر این‌که امید می‌رود همچنان شاهد چنین حرکت‌های فرهنگی باشیم افزود:  از برگزارکنندگان این مسابقه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

لازم به ذکر است، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان چند بسته فرهنگی نیز به کودکان شرکت‌کننده اهدا کرد.

 زهرا حیات داودی ، عرشیا محمدی ، علی محمودی  و رقیه میاور  به عنوان نفرات برتر انتخاب و توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان تقدیر شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.