اجرای ۸۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت شهدای دانش آموز در گلستان

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گلستان از اجرای ۸۰۰ برنامه ویژه گرامیداشت شهدای دانش آموز در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ علیخانی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز که از تاریخ ۷ تا ۱۳ آبان برگزار می‌شود بالغ بر ۸۰۰ برنامه ویژه این ایام در استان برگزار می‌شود.

او افزود: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش آموز استان، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از نفرات برتر کنکور، بازدید دانش آموزان برگزیده از پارک علم و فناوری استان، پویش "آمریکا باید از منطقه برود" با حضور دانش آموزان و نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسب این هفته است.

علیخانی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا در کشور سازمان بسیج دانش آموزی برنامه‌های این هفته را در سه مرحله اجرا می‌کند، افزود: برنامه "پویش همکلاسی مهربان"، "طرح قلک مهربان"، طرح تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند به عنوان نذر هوشمند از جمله فعالیت‌هایی است که با کمک آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در سطح استان اجرایی می‌شود.

او افزود: در رزمایش مواسات همدلی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین و خانواده دانش آموزان و نهاد‌های حمایتی برنامه ریزی و تهیه شده و بین دانش آموزان نیازمند در سطح استان توزیع خواهد شد.


علیخانی گفت: دانش آموزان ضد عفونی معابر و مدارس، توزیع ماسک، توزیع پک‌های بهداشتی در محلات را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.