پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پاسداشت حماسه مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی حماسه آفرینی‌های کارکنان صنعت نفت در مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید را گرامیداشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی ضمن پاسداشت حماسه آفرینی‌های کارکنان صنعت نفت در مهار و کنترل فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید، یاد و خاطره ۲ تن از کارکنان این شرکت را که در این حادثه شهادت گونه جان باختند، گرامیداشت.

در متن این پیام آمده است:

سپاس بیکران خداوند منان را که بار دیگر فرصتی دست داد تا در سالروز فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید از حماسه سازان مهار این چاه تجلیل و یاد و خاطره دو تن از کارکنان این شرکت زنده یاد فرزاد ارزانی و محمد سلیمی که شهادت گونه در راه انجام وظیفه جان باختند، گرامی بداریم.

حماسه رگ سفید، برگ زرین و ماندگاری در کارنامه افتخارات مردان بلند همت صنعت نفت است که در مسیر اقتدار، عزت و سرافرازی کشور تا پای جان پیش رفتند و صحنه‌هایی با شکوه از توکل، تدبیر و دانش فنی در مهار و کنترل چاه ۱۴۷ رقم زدند.

لحظه لحظه عملیات مهار چاه ۱۴۷ همراه با انبوهی از خاطرات ایثار، فداکاری، شجاعت و شهامت تلاشگرانی از جنس مردان دوران دفاع مقدس است که با تعهد، تخصص و تلاش مداوم، سرسختانه برای حصول به این موفقیت نقش آفرینی کردند.

همزمانی استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های ابداعی، برنامه ریزی چاه‌های امدادی، حضور شبانه روزی مدیران، متخصصان و کارشناسان عملیات حفاری، مهندسی، خدمات فنی، زمین شناسی، سیالات، سازندگی، خدمات ایمنی و آتش نشانی شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری و سرعت عمل در پاکسازی محل چاه، آماده سازی موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری و تامین و جابجایی سایر امکانات مورد نیاز در کوتاهترین زمان از یکسو و حضور مقام عالی وزارت نفت در منطقه و پشتیبانی مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع از سوی دیگر، زمینه دستیابی به عملیات موفق مهار فوران چاه ۱۴۷ رگ سفید را فراهم آورد.

رگ سفید ثابت کرد که باید در مسیر ایجاد محیطی ایمن، ارتقاء استاندارد‌های کار، استفاده از تجهیزات مناسب، آموزش نیروی انسانی مجرب و توانمند و انگیزش نیروی انسانی بیش از گذشته تلاش مضاعف نمود.

فرصت را مغتنم شمرده از مهارگران سرافراز صنعت نفت که در ۵۸ روز دلهره آور بی محابا بار‌ها و بار‌ها در آوردگاه رگ سفید در گرما و حرارت شعله‌های سوزان آتش با چهره‌های ملتهب برای اعتلای صنعت نفت کشور به دل آتش زدند به ویژه مهندس محسن پاک نژاد معاون وقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و مدیران عامل وقت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران بیژن عالی پور و سپهر سپهری به نوبه خود قدردانی نمایم.

انتهای پیام/گ

%MCEPASTEBIN%

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.