بهای برق مشترکان کم‌مصرف استان مرکزی از آبان‌ماه رایگان می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بهای برق مشترکان کم‌مصرف استان مرکزی از آبان‌ماه رایگان می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اله‌داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برق ۱۸۰ هزار مشترک کم‌مصرف خانگی استان از آبان ماه امسال در طرح برق امید رایگان می‌شود، اظهار داشت: در سال‌های گذشته طرح‌های تشویقی مختلفی برای مشترکان کشاورزی، عمومی و صنعتی انجام شده به همین سبب طرح برق امید ویژه مشترکان خانگی است که از ۵۹۰ هزار مشترک خانگی در استان ۳۱ درصد از مشترکان مشمول این طرح می‌شوند.

او افزود: پیش بینی می‌شود که با اجرای طرح برق امید، ۱۰ درصد از مصارف این بخش صرفه‌جویی شود که با این اقدام می‌توان در بخش‌های مولد از جمله کشاورزی و صنعت استان مصرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح اصلاح مصرف مشترکان پرمصرف، حفظ محیط زیست، صرفه‌جویی و استفاده درست از منابع و سایر موارد است که تعرفه برق امید از آبان ماه امسال برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته می‌شود.

اله‌داد تصریح کرد: در این طرح مشترکان به سه گروه پرمصرف، خوش مصرف و کم مصرف تقسیم می‌شوند که برای گروه کم مصرف بهای برق مصرفی رایگان و با ۱۰۰ درصد تخفیف اعمال می‌شود و مشترکانی که از خرداد تا شهریور ماه متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت است جزو گروه کم مصرف قرار می‌گیرند.

او بیان کرد: مشترکانی که متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در این مدت ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت باشد جزو گروه خوش مصرف و بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت جزو گروه پرمصرف قرار می‌گیرند که امیدواریم مشترکان با صرفه‌جویی همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی عنوان کرد: مشترکانی که تا ۸۰ کیلووات ساعت مصرف کرده باشند جزو مشترکان کم مصرف، بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت پرمصرف و بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت جزو گروه خوش مصرف محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مصرف برق ، بهای برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
اصلا کسی برای قرائت کنتور برق در خانه ها نمیاد . ما الان شش ماهه که پول برق ندادیم . باید خودمون بریم درخواست تسویه بدیم و الا کسی برای قرائت نمیاد . کاش این پیام رو مسئول محترم بخونه .
فاز یک شهید بهشتی .