معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

دولت الکترونیک یک انقلابی در نظام اداری ایجاد کرد

علی زینی‌وند گفت: دولت کار‌های خوبی در حوزه خدمات الکترونیک ارائه کرده و دولت الکترونیک یک انقلابی در نظام اداری ایجاد کرده که یک نمونه آن بحث الکترونیکی کردن خدمات بیمه سلامت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بیمه سلامت خدمات شایسته و عملکرد خوبی در جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان دارد.

او  بیان کرد: در مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران و بیمه سلامت سیستان و بلوچستان کار‌های خوبی درخور شأن مردم در حال انجام است و بیمه سلامت این استان یکی از دستگاه‌های خوب در استان است که توانسته در سال ۹۸ رتبه برتر از جشنواره شهید رجایی را کسب کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هر اداره‌ای که مدیر لایق، شایسته و با دانش داشته باشد کار‌ها را بخوبی به پیش می‌برد و خدمات هم در جهت خدمت به مردم و تسهیل خدمات به مردم پیشرفت خوبی خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: اگر طرح تحول در کشور اجرا نمی‌شد مردم هم دچار هزینه‌های کمرشکن بودند، ولی با اجرای این طرح و کاهش هزینه‌های درمانی اکنون مردم آرامش خاطر پیدا کرده‌اند.

زینی وند با اشاره به دهک بندی ارزیابی وسع گفت: اگر دهک‌بندی به صورت شفاف صورت پذیرد می‌تواند مشکلات بیمه شدگان را کاهش دهد که می‌طلبد وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی نگاه ویژه‌ای به دهک‌بندی داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بیمه سلامت در استان پرداخت و افزود: اولویت دولت، سلامت و خدمت به مردم و تسریع وتسهیل امورات سلامت مردم است.

رضا عباسی بیان کرد: بیش از یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۶۵۷ نفر در استان در پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار، روستاییان و عشایر، بیمه سلامت همگانی و ایرانیان و مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

او  با اشاره به برنامه ارزیابی وسع در سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: با توجه به دهک‌بندی بیمه‌شدگان بیمه سلامت همگانی، روستاییان و عشایر و پیگیری انجام‌شده در وضعیت کرونا نیازمند به کمک بیشتر برای تمدید دفاتر این بیمه شدگان هستیم که مشکل پرداخت حق سرانه بیمه را نداشته باشند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هزینه بیماران بستری کرونایی چنانچه ۶ روز در بخش بستری باشند بین پنج الی ۶ میلیون تومان باید بپردازند که بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می‌کند.

او  خاطرنشان کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیک یکی از اولویت‌های مهم سازمان بیمه سلامت داست که بیمه‌شدگان می‌توانند با کد ملی تمامی خدمات را در مطب پزشکان، داروخانه‌ها، رادیولوژی و سونوگرافی دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۹:۵۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
عملکد بیمه سلامت استان خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ریگی
۱۷:۱۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
احسنت به بیمه
آخرین اخبار