اهدای جایزه نوبل ایرانی به دو دانش آموز نخبه یزدی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: دانش‌آموزان یزدی با قرار گرفتن در میان ۵۱ دانش‌آموز برتر کشور، موفق به کسب جایزه سال بنیاد البرز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یزد گفت: همایش پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد البرز به صورت ویدئو کنفرانسی با ۲۰ استان در تهران برگزار و از ۵۱ دانش‌آموز برگزیده کشور تقدیر شد که در این میان نگار کارگر و سروش شرافت بفروئی دانش‌آموز مقاطع متوسطه موفق به کسب این جایزه شد.

او افزود: در استان یزد این مراسم در سالن جلسات اداره کل اوقاف استان یزد برگزار و جوایز و لوح تقدیر به برگزیدگان اهداء شد.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: بنیاد البرز از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز»، از سوی مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شد و این بنیاد در نیم قرن گذشته تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان یزد اظهارداشت: جایزه بنیاد البرز به منظور تحقق امینانه نیت واقف در سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسئولان کشوری محقق شده‌است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار