بررسی و ارائه گزارش مشکلات ترافیکی کلانشهر اهواز

مشکلات ترافیکی کلانشهر اهواز بررسی شد و برنامه ریزی لازم جهت مرتفع کردن آن‌ها به عمل آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ، معاون حمل و نقل و ترافیک به همراه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز، مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک، مدیر کل مطالعات و طراحی و مدیر کل مرکز کنترل ترافیک، مشکلات ترافیکی شهر اهواز را مورد بررسی قرار دادند.

عبدالامیر مجدم معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: در این نشست پس از بررسی و ارائه گزارش مشکلات ترافیکی، مقرر شد موضوع پل‌های عابر پیاده از طریق شرکت برق منطقه‌ای پیگیری شود و در صورتی که امکان نصب پل به صورت هوایی امکانپذیر نباشد، شرکت برق منطقه‌ای پل‌ها را به صورت زیر گذر اجرا نماید.

او ادامه داد: همچنین تصمیم گیری شد طرح دسترسی به ضلع غربی نمایشگاه پس از تصویب در کمیته شورای ترافیک، جهت اجرا به شهرداری منطقه دو ابلاغ شود و نیز در خصوص تکمیل جاده کمربندی انجام شده، با اداره کل راه و شهرسازی مکاتبه گردد.

مجدم تصریح کرد: در این نشست معین شد جداول و جزیره‌های ترافیکی مسیر پل پنجم با رنگ ترافیکی رنگ آمیزی شود تا در صورت سرقت تابلو‌ها و علائم ترافیکی دچار حادثه نگردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در پایان گفت: می‌بایست هر چه سریعتر موضوع کالیبره کردن دوربین‌ها در دستور کار قرار گیرد و رینگ‌های شهری نیز جهت جابجایی ترافیک تکمیل شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.