در دل کنترلر DualSense PS5 چه می گذرد؟

یکی از کاربران یوتیوب با انتشار ویدئویی به معرفی خصوصیات کنترلر PS5 پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که خبر انتشار کنسول‌های جدید در صدر اخبار فناوری قرار دارد و با نزدیک شدن به زمان عرضه آن‌ها اطلاعات بیشتری از آن‌ها بیرون می‌آید تا مخاطبان بیشتر در جریان این محصولات جدید قرار بگیرند. به عنوان اولین کنترل‌کننده پلی‌استیشن که از مارک تجاری DualShock فاصله گرفت، باید دید کنترلر DualSense PS5 چه پیشرفتی نسبت به نسل قبلی خواهد داشت. در حال حاضر، آستین ایوانز در یوتیوب، یکی از این DualSense را امتحان کرده است تا بتواند بررسی کند که چه میزان از فناوری در داخل کنترلر دچار پیشرفت شده‌است. این ویدئو ایوانز با بازکردن جعبه این کنترلر کاملا کلاسیک و یک بازی آزمایشی کوچک با آن شروع می‌شود، اما جالب‌ترین قسمت ویدئو در آخر آن است که آن‌ها کنترلر را باز می‌کنند تا نگاهی به قسمت‌های داخلی داشته باشند.


بیشتر بخوانید


اولین چیزی که باید توجه داشته باشید این است که پوسته کنترل کننده به طرز باورنکردنی باز می‌شود. در نهایت ایوانز در طی مراحل باز کردن کنجکاوانه‌ی خود در مورد این کنترلر آن را شکست. جای تعجب نیست که کنترلر، مانند اکثر فن‌آوری‌های مدرن، به شکلی طراحی نشده است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را تعمیر یا تمیز کنند. وی همچنین باتری ۱۵۶۰ میلی آمپر را نشان داد و خاطرنشان کرد که از نظر فنی ساده‌ترین مولفه برای کاربران است که خود می‌توانند آن را عوض کنند.

جالب اینجاست که ایوانز همچنین دو میکروفون را در داخل کنترلر کشف می‌کند؛ این در حالی است که مدتی است می‌دانیم DualSense اولین کنترلر پلی‌استیشن با میکروفون داخلی است، ایوانز یکی را در جلوی کنترلر پیدا کرده و میکروفون دوم را در عقب و همچنین بلندگو که به صورت ایستاده است زیر صفحه لمسی کنترلر دیده می‌شود.

کنترلر DualSense در کنار PS5 در تاریخ ۱۲ نوامبر به صورت رسمی عرضه می‌شود، بنابراین خیلی زود این فرصت را خواهید داشت که خودتان یکی از آن‌ها را لمس و کنترل کنید. این کنترلرها به تنهایی با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسند و پیش خرید آن‌ها نیز در دسترس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار