بخشودگی ۴۰ درصدی هزینه پارکینگ موتور سیکلت‌های توقیفی در استان همدان

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: به مناسبت هفته ناجا مالکان موتور سیکلت‌های توقیفی در پارکینگ پلیس از بخشودگی ۴۰ درصدی هزینه پارکینگ بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: تعداد زیادی موتور سیکلت به دلایل مختلف در پارکینگ‌ها توقیف هستند و به علت اینکه مدت زمان طولانی در توقیف بوده اند متحمل هزینه زیاد پارکینگ شده و این بخشودگی فرصت خوبی برای ترخیص آن هاست.

او افزود: پلیس راهور نیز در مورد بخشش درصدی از خلافی موتورسیکلت‌ها برابر مقررات اقدام خواهد کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: مدت زمان این طرح یک ماه است و شهروندان عزیز می‌توانند تا ابتدای آذر سال جاری از این خدمات بهره‌مند شوند.

بشری گفت: افرادی که موتورسیکلت آن‌ها توقیف شده و در پارکینگ است با در دست داشتن اسناد و مدارک مربوطه ، به پلیس + ۱۰ در مراکز استان‌ها، و در شهرستان‌ها به شعبه های  ترخیص پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام امروز رفتم موتورم و ترخیص کردم برام اسمس اومد هزینه جرثقیل صفر و هزینه پارکینگ 367000هزار تومان کارت عابر بانک. و دادم به پارکینگ 650کشید گفتم چرا زیاد کشیدی گفت موتور و جرثقیل آورده اینجا و پلیس ستاد ترخیص گیج میزنه اسمس اشتباه داده و 233هزار تومان از من زیاد گرفتن برا پیگیری هم وقت میزارم هم. پشت کار ولی نمیدونم پیش کی برم چیکار کنم به کجا شکایتم و عنوان کنم راهنمایی کنید لطفا
امیر مستوفی موتور نینجا
آخرین اخبار