نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

اعتبار اسنادی شرکت فولاد شادگان تمدید شد

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد اعتبار اسنادی (LC) شرکت فولاد شادگان تمدید و شرایط برای تکمیل خط تولید فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت فولاد شادگان گفت: پس از پیگیری‌های فراوان، اعتبار اسنادی (LC) تمدید و شرایط برای تکمیل خط تولید واحد فولادسازی فراهم شده است.

او با بیان اینکه نگرانی برای طولانی شدن فرآیند و ابطال اعتبار وجود دارد، افزود: فرصت استفاده از این اعتبار یک سال است و باید سریعا از آن استفاده شود، ضمن اینکه این اعتبار مختص فولاد شادگان است و به هیچ عنوان اجازه استفاده از آن در سایر طرح‌ها را نمی‌دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با اشاره به بروکراسی موجود و سختی‌های اخذ مجوزات لازم جهت کار‌های تولیدی و اقتصادی اظهار کرد: علیرغم ایجاد ستاد تسهیل در وزارت صمت، کماکان مشکلات اخذ مجوزات علی الخصوص در زمینه محیط زیست وجود دارد و فرآیند اخذ مجوز بسیار سخت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی استان خوزستان، خواستار تقویت صنایع مستعد صادرات شد بیان داشت: هدف نهایی تمام فعالیت صنعتی باید صادرات باشد و وزارت صنعت باید هرچه بیشتر تسهیل‌گر این موضوع باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.