فرماندار اندیمشک:

مهار کرونا با همکاری اصناف اندیمشک میسر می‌شود

جهانگیری گفت: اصناف با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنترل و مهار کرونا در شهرستان اندیمشک همکاری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان خوزستان، از اصناف خواهشمندیم با رعایت کامل اصول بهداشتی به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

او مشارکت جمعی برای مقابله جدی با کرونا را ضروری دانست و افزود: با تشدید بازرسی‌ها، هر واحد صنفی که سبب انتشار بیماری شود پلمب خواهد شد، ضمن اینکه یک مراسم ختم طی روز‌های اخیر برگزار شد که بلافاصله تیم‌های بازرسی و مسئولان شهرستان برای موضوع وارد عمل شدند، البته سهل انگاری شهروندان در این موارد مشکل ساز است.

جهانگیری در ادامه به پلمب چاپخانه‌ای که اطلاعیه ترحیم این مراسم را چاپ کرده بود، اشاره کرد و ادامه داد: با اجاره دهندگان سیستم‌های صوتی و داربست هم برخورد شد، چراکه اجرای تصمیم ستاد کرونا الزامی بوده و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست و در وضعیت بحران کرونا، مشارکت همه اقشار و مسئولان ضروری است.

فرماندار اندیمشک رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مداوم دست را ۳ اصل مهم برای مقابله با کرونا دانست و اظهار داشت: مردم نباید نسبت به کرونا بی تفاوت باشند، زیرا پیامد‌های این سهل انگاری و بی تفاوتی بسیار سنگین و غیر قابل جبران است.

جهانگیری تصریح کرد: تلاش مسئولان به تنهایی کافی نیست و مردم باید در کنار مسئولان برای عبور از این بحران همکاری کنند؛ همچنین نقش اصناف در این شرایط مهم است و رعایت حداکثری اصول بهداشتی از سوی اصناف سبب کمک به سلامت عمومی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.