خیر کاشانی ۳۰ زندانی را آزاد کرد

دادستان کاشان از آزادی ۳۰ زندانی به همت یک خیر خبر داد و گفت: آزادی زندانیان سنت بسیار حسنه‌ای است که در بین مردم دارالمؤمنین کاشان جایگاه ویژه‌ای دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح‌الله دهقانی دادستان کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزادی زندانیان سنت حسنه‌ای است که در بین مردم دارالمؤمنین کاشان جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: یک خیر کاشانی، با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان موجبات آزادی ۳۰ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد را فراهم کرد و باعث شد این افراد به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه، با تلاش ریاست و واحد مددکاری زندان کاشان، شاکیان این زندانیان به زندان دعوت شدند، افزود: ۸۰۵ میلیون و چهارصد هزار تومان مبلغ کل بدهی این ۳۰ زندانی بود که بخشی از مطالبات خود را گذشتند و بخشی از مبالغ توسط خانواده زندانی و پرداخت شد.

او تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان کاشان که متشکل از جمعی از خیرین ارجمند است آمادگی دارد تا مراجعات مردمی در خصوص آزاد کردن زندانیان را پاسخگو باشد تا خانواده زندانیان به دلیل عدم حضور سرپرست خانواده با آسیب‌ها و مشکلات مختلف روبرو نشود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار