بسته اخبار حوادث امروز ۷ آبان ماه ۹۹؛

کشف بیش از ۶ تن انواع کالای اساسی احتکار شده در اردبیل/ کشف لاستیک‌های قاچاق در اردبیل

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۶ تن انواع کالای اساسی احتکار شده در اردبیل

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶ تن و ۷۴۰ کیلو انواع کالای اساسی احتکار شده در انباری در شهر اردبیل خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالای اساسی در انباری در شهر اردبیل دریافت کردند.

او افزود: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و نیز اخذ مجوز قضائی و با همراهی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند که در بازرسی از محل ۶ تن و ۷۴۰ کیلوگرم برنج، شکر، نخود و قند را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش احتکار مکشوفه بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به اداره تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انبار پلمب شد.

کشف لاستیک‌های قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵۰ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال محموله لاستیک قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیونت جک، پوشش انتظامی حوزه استحفاظی اردبیل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی‌های انتظامی، کامیونت حامل لاستیک در محور اردبیل-آستارا، نزدیکی تونل حیران شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازرسی از خودروی توقیفی گفت: در این بازرسی ۲۵۰ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف شد. ارزش این لاستیک‌ها از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حسینی از دستگیری یک قاچاقچی در رابطه با کشفیات به دست آمده خبر داد و افزود: متهم بدون مجوز قصد خارج کردن محموله لاستیک قاچاق به خارج از استان را داشت.

او تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار