آقازاده:

باید شرایط برای تحصیل همه دانش آموزان فراهم شود

استاندار مرکزی با اشاره به مشکل اینترنت در برخی نقاط استان گفت: باید شرایط برای تحصیل همه دانش آموزان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا، فعالیت مدارس در استان مرکزی به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی دنبال می‌شود، اما متاسفانه در برخی مدارس شبکه اینترنت مشکلاتی را دارد که این مسئله مشکلاتی را برای دانش آموزان آن مناطق ایجاد کرده است.

آقازاده افزود: با برنامه ریزی مناسب باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان این مناطق با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس حاضر شوند و به تحصیل بپردازند در غیر اینصورت باز ماندن آن‌ها از تحصیل آثار جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این جلسه گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های اموزش و پرورش تربیت نسلی جدید با دانش فراوان و بصیرتی بالا است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اگر قصد داریم در آینده از جامعه‌ای پویا و رو به پیشرفتی برخوردار باشیم باید به تربیت نسل جدید اهتمام ویژه داشته باشیم تا بتوانیم در زمینه‌های علمی به دستاورد‌های جدیدی دست پیدا کنیم.

او اضافه کرد: در این زمینه نقش معلمان بسیار تعیین کننده و اثر گذار است و رسالت اصلی بردوش آنهاست که با انجام دقیق و دلسوزانه وظایف خود در محیط مدرسه می‌توانند آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنند.

فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم در پایان جلسه **گفت: در این جلسه تعیین تکلیف برخی مدارس در دستور کار بود که مقرر شد موضوع مدرسه موقوفه روستای معصومیه هرچه زودتر کارشناسی و برای تعیین تکلیف آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

فولادوند افزود: متاسفانه شرایط کرونایی مشکلاتی را برای سیستم آموزشی ایجاد کرده که امیدوارم با همکاری همگانی در این شرایط اهداف نظام آموزشی به خوبی پیش برود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.