برگزاری انتخابات دانش آموزی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور بیست وسومین دوره انتخابات دانش آموزی در ۲ هزار و ۶۳۴ آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات دانش آموزی با هدف تکریم عملی شخصیت دانش آموز وتقویت خودباوری و اعتماد به نفس دانش آموزان و تکریم ارزش‌ها وباور‌های دینی برگزار شد.

هادی زارع پور افزود: شرایط کسب مهارت‌های زندگی فعالیت‌های گروهی وتمرین مشارکت پذیری در این شورا برای دانش آموزان ایجاد می‌شود.
 
بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این انتخابات با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی برای دانش آموزان پایه‌های بالاتر از سوم ابتدایی و به تعداد ۱۱۶ هزار نفر برگزار شد.

بهاءالدین ملک حسینی افزود: به نسبت جمعیت مدارس از ۵ تا ۹ نفر به عنوان شورا و در مجموع ۱۲ هزار نفر انتخاب می‌شوند.
 
او بیان کرد: این انتخاب از طریق برنامه شاد و به صورت فضای مجازی برگزار شد.

تمرین مشارکت و نمایندگی برای پیگیری امور دانش آموزان بیست وسومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی را در مدارس موجب شد که پس از تبلیغات چند روز کاندیدا‌ها در فضای مجازی روز ۶ آبان همزمان با سراسر کشور این انتخابات به صورت مجازی برگزار شد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.