جشن عروسی زوج جوان حین وقوع سیل!

زوج فیلیپینی با وجود وقوع سیل تصمیم به برگزاری جشن عروسی خود گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتی هوای طوفانی و وقوع سیل نیز نتوانست زوج جوان فیلیپینی را از برگزاری جشن عروسی شان منصرف کند. جشن عروسی «رونیل گولیپا» و «جِزیل ماسوئلا» در تاریخ ۲۳ اکتبر در جزیره نگروس در کشور فیلیپین برگزار شد.


بیشتر  بخوانید


این زوج با عبور از منطقه‌ای سیل زده از جمله از داخل یک رودخانه خود را به کلیسای محلی رساندند و مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. عهد ازدواج این دو جوان در کلیسای «فیلیپینا ایندیپندنت» بسته شد.

جشن عروسی زوج جوان حین وقوع سیل!

تصاویری که توسط «جوزفین سابانال» یکی از بستگان عروس در فیسبوک منتشر شده است عروس و داماد جوان را در حال عبور از رودخانه لویانگ که به خاطر بارش باران شدید پرآب شده بود نشان می‌دهد. در این تصاویر عروس و داماد در حالی که لباس‌های مخصوص بر تن دارند و توسط تعدادی از مهمانان همراهی می‌شوند دیده می‌شوند.

جشن عروسی زوج جوان حین وقوع سیل!

بنا به گفته سابانال مراسم ازدواج در کلیسا بخاطر شرایط دشوار آب و هوایی با تاخیر برگزار شد و مهمانان به دلیل شروع بارش شدید باران مجبور شدند تا در کلیسا بمانند.

گفتنی است؛ برگزاری مراسم ازدواج این زوج جوان فیلیپینی در هنگام وقوع سیل در حالی خبرساز می‌شود که روز یکشنبه وقوع طوفان کواینتا موجب بارش باران‌های شدید و همچنین جاری شدن سیل در برخی مناطق این کشور شده است.

جشن عروسی زوج جوان حین وقوع سیل!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.