کتابی که با محوریت یک حدیث معروف منتشر می‌شود

کتاب محمد مهاجرانی بر اساس حدیثی که بارها از قول ائمه اطهار (ع) نقل شده، به رشته تحریر درآمده است.

صفا امیری مدیر مسئول انتشارات نشر براق، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: نشر براق فعلاً کتابی منتشر نکرده است؛ ولی دو کتاب در دست انتشار داریم. کار‌ طراحی جلد این دو کتاب به اتمام رسیده و مجوز نشرشان صادر شده است. یکی از آن‌ها بر اساس حدیثی نوشته شده است که می‌گوید «هرچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند و هرچه برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم نپسند». این حدیث بارها از قول معصومین (ع) نقل شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: محمد مهاجرانی در کتابش که در دو جلد و در قطع رحلی منتشر می‌شود، موارد متعددی را برای کودکان بیان می‌کند و در آن ۲۴ نکته مثبت و ۲۴ نکته منفی اخلاقی را می‌گوید؛ این کتاب تا یک ماه آینده منتشر می‌شود.

مدیر مسئول نشر براق ادامه داد: کتاب دیگری که در نشر براق در دست انتشار داریم، رمانی با عنوان «دالان کوه» است. این کتاب مشکلات اجتماعی و سیاسی امروز نوجوانان را بیان می‌کند. قصه این کتاب درباره نوجوانی است که حاصل ازدواج زنی ایرانی با مردی عراقی است. پس از مدتی پدرش مفقود و مادرش مجبور می‌شود از پدرش طلاق بگیرد. پس از طلاق مادر به دالان کوه باز می گردد. این نوجوان کار می‌کند و به جریان‌هایی مانند قاچاق وارد می‌شود.

امیری بیان کرد: نوجوان کتاب «دالان کوه» بعد از مدتی متوجه می‌شود پدرش جزو مجاهدان عراقی و ایرانی بوده و به شهادت رسیده است. حسین سعادتمندان این رمان را به رشته تحریر درآورده است و تا ۴۵ روز دیگر منتشر می‌شود. به دلیل شرایط بازار نشر مجبور هستیم کتاب‌ها را پشت سرهم منتشر نکنیم و فاصله‌ای میان انتشار هر کتاب باشد. قرار است کتاب‌های ما با تیراژ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.