بستری ۷۰ بیمار جدید کرونایی در اردبیل/ ۶ مورد فوتی ناشی از کرونا در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

او افزود: در حال حاضر تعداد ۳۵۱ بیمار در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که نسبت به دیروز افزایش یافته و از این تعداد ۵۹ بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان جان خود را از دست داده اند بیان کرد: ۴۵ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند و بدین ترتیب شمار کل بهبودیافتگان کرونایی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، به ۷ هزار و ۸۳۶ نفر رسید.

حبیب زاده ادامه داد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر همچنان قرمز بوده و شهرستان پارس‌آباد در وضعیت هشدار قرار دارد و سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

او گفت: با توجه به افزایش شمار بستری‌ها طی روز‌های اخیر، از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار