لحظه خودزنی نماینده در جلسه پارلمان تایلند!

یک نماینده مجلس تایلند در اعتراض به عملکرد نخست وزیر این کشور در پارلمان دست به خودزنی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب یک نماینده مجلس تایلند در داخل پارلمان این کشور را به تصویر می‌کشد. «ویسارن تِچاتیراوات» در اعتراض به بی‌توجهی نخست وزیر این کشور اقدام به خودزنی در مجلس کرد. این نماینده مجلس در حالی که یک کارد آشپزخانه را به همراه داشت چند بار اقدام به کشیدن آن روی دست خود کرد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که برای لحظاتی رئیس پارلمان تایلند دیده می‌شود ناگهان دوربین آقای تِچاتیراوات را نشان می‌دهد که حین صحبت اقدام به درآوردن کت خود می‌کند. او سپس آستین چپ پیراهنش را بالا زده و چند بار یک چاقو را روی دستش می‌کشد.


بیشتر بخوانید


سپس در حالی که این نماینده اپوزوسیون روی صندلی خود سقوط می‌کند تعدادی از نمایندگان پارلمان که با دیدن این صحنه شوکه شده اند برای کمک به سوی او هجوم می‌برند. در این ویدئو صدای تِچاتیراوات شنیده می‌شود که می‌گوید: «من راه حلی برای این مشکل نمی‌بینم. (نخست وزیر اعتراضات مردم را نادیده می‌گیرد). من نمی‌خواهم خون جوانان ریخته شود. من می‌خواهم غرق در خون شوم تا عزم خود را به نخست وزیر پرایوت چان او چا نشان دهم.»

او سپس در حالی که از نخست وزیر می‌پرسد انتخاب کند یک ظالم یا قهرمان باشد با یک چاقو دست خود را می‌بُرَد. نماینده مجلس این اقدام را در اعتراض به شرایط نظامی حاکم در این کشور در پاسخ به درخواست اصلاحات انجام داد.

گفتنی است؛ این اقدام نماینده پارلمان تایلند در حالی خبرساز می‌شود که بزرگترین حزب مخالف، خواستار استعفای نخست وزیر این کشور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
مرد را دردی اگر باشد خوش است؛
درد بی دردی علاجش آتش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
سلام بر محمد صلوات الله علیه
آخرین اخبار