هماهنگی برای تکمیل ۲ زیرگذر در آشتیان

جلسه هماهنگی تکمیل زیرگذر‌های دوراهی نادر آباد و کردیجان در شهرستان آشتیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تکمیل زیرگذر‌های دوراهی نادر آباد و کردیجان باحضور زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، معاونین او، نمایندگان شرکت‌های آب وفاضلاب و توزیع برق وگاز استان مرکزی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ریاست جهانمیرزایی فرماندار آشتیان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص جابجایی تاسیسات برق، گاز و آب واقع در مسیر اجرای طرح بحث تبادل نظر و مصوب شد از شنبه آینده عملیات جابجایی تاسیسات آب و برق انجام شود و اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای هم ظرف مدت ۱۵ روز آینده عملیات عمرانی تکمیل زیرگذر نادر آباد را آغاز کنند.

همچنین در این جلسه مقرر شد در خصوص زیرگذر دوراهی کردیجان هماهنگی‌های لازم برای جابجایی خط انقال آب و تیر‌های برق واقع در مسیر از سوی دستگاه‌های ذیربط با حضور نقشه بردار پروژه پیگیری و عملیاتی شود.

شهرستان آشتیان از شهرستان‌های استان مرکزی به مرکزیت شهر آشتیان و دارای یک بخش مرکزی و سه دهستان به نام‌های گرکان، سیاوشان و مزرعه نو است که از شمال به تفرش و قم، از جنوب و جنوب شرق به شهرستان‌های دلیجان و اراک و از غرب به شهرستان فراهان منتهی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.