سرمربی تیم هندبال سپاهان:

جذابیت هندبال با برگزاری لیگ فشرده از بین رفته است

محسن طاهری گفت: برگزاری رقابت‌ها به‌صورت فشرده به‌ دلیل شیوع کرونا جذابیت را از لیگ برتر هندبال گرفته است.

طاهری سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در زمینه نتایج سپاهان در دور رفت لیگ برتر اظهار کرد: اگرچه در دور رفت نتایج خوبی کسب نکردیم؛ اما توانستیم از لحاظ شرایط روحی آماده شویم تا در بازی‌های برگشت اتفاقات مدنظرمان را رقم بزنیم و سپاهان را در جایگاه مناسب قرار دهیم.

 او نحوه برگزاری رقابت‌ها را مناسب ندانست و گفت: در ابتدا ما نیز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه انجام رقابت‌ها به‌صورت مجتمع موافق بودیم؛ اما حالا براساس تجربه‌ای که کسب کردیم معتقدیم شرایط بازیکنان از لحاظ جسمی و همچنین روحی می‌تواند به تیم لطمه بزند؛ چراکه اگر بازیکن به کرونا مبتلا شده یا مصدوم شود در چندین بازی آینده نمی‌تواند همراه تیم باشد و این مشکل نه فقط برای ما بلکه برای همه تیم‌ها وجود دارد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص نبود هواداران در سالن مسابقه اظهار داشت: قطعاً حضور هواداران باعث افزایش شور و حال در تیم می‌شد و انگیزه مضاعفی به بازیکنان منتقل می‌کرد تا با تلاش بیشتری برای شکست حریف تلاش کنند.

او در پایان شرایط قهرمانی را باتوجه به رقیبان سخت دانست و بیان کرد: تا پایان مسابقات راه زیادی است. در گروه مرگ قرار داریم و باتوجه به وجود رقیبان سرسخت نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد. قطعاً برای کسب نتایج مناسب هرچه در توان داشته باشیم به اجرا در می‌آوریم.

سی‌وسومین دوره لیگ برتر هندبال آقایان یادواره شهید پورجعفری در دو گروه ۶ تیمی در حال برگزاری است که فولاد مبارکه سپاهان در گروه دوم با تیم‌های مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی، زغال‌سنگ طبس، فرازبام خائیز دهدشت، کیمیاکاشت کردستان و پرواز هوانیروز به رقابت می‌پردازد.

فولاد مبارکه سپاهان در سه بازی ابتدایی دور رفت در برابر زغال‌سنگ طبس با نتیجه ۲۱-۲۰ و مقابل مس کرمان ۲۱-۱۹ بازی را واگذار کرد و در سومین دیدار توانست با پیروزی ۳۱-۲۱ برابر پرواز هوانیروز، خودش را در کورس تیم‌های صعودکننده به دور بعد نگه دارد.

برای بازی‌های دور برگشت زمان دقیقی اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود از ۲۰آبان‌ماه رقابت‌ها از سر گرفته شود تا پس از انجام بازی‌ها ۳ تیم از هرگروه به دور بعد صعود کنند.
 

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.