مراسم ۱۳ آبان به صورت مجازی در بوشهر برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به شیوع کرونا و لزوم پرهیز از تجمع، مراسم ۱۳ آبان به صورت مجازی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز پس از جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در سراسر کشور و شکنندگی شرایط در کشور و استان، برگزاری هرگونه تجمع  ممنوع  است.

او افزود: بر همین اساس، جلسات اداری غیر ضروری برگزار نمی‌شوند و گردهمایی‌ها امسال برگزار نشوند و به سال‌های بعد موکول شوند.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: مراسم ۱۳ آبان به صورت مجازی برگزار می‌شود و تجمعی برگزار نخواهد شد. امیدواریم در سال‌های آینده با حضور مردم این مراسم برگزار شود.

خورشیدی تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر متوفیان فقط با تعداد محدودی به طور مثال در حد ۲۰ نفر برگزار شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین با اشاره به ممنوعیت برپایی چادر مسافرتی در استان بوشهر از شهرداری و شوار‌های اسلامی شهرها خواست، در ورودی مناطق خود ممنوعیت برپایی چادر را به مسافران احتمالی اعلام کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه‌ها در استان به نسبت دیگر نقاط خوب است، اما گفت: تا زمانی که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ۱۰۰ درصد نباشد، نمی‌توان اطمینان خاطر یافت.

خورشیدی افزود: استفاده از ماسک در استان بوشهر وضع مطلوبی دارد اما  با رعایت ۱۰۰ درصدی فاصله داریم که از مردم می‌خواهم بیشتر رعایت کنند.

او از فعالان رسانه‌ای به ویژه  گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی و پیام رسان‌ها خواست هر روز در چندین نوبت در خصوص اهمیت استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌ها مطلب منتشر و مردم را آگاه کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.