درگیری معترضان خشمگین و پلیس در واشنگتن

معترضان آمریکایی مقابل یک پاسگاه پلیس در شهر واشنگتن دی سی این کشور تجمع کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی آمریکایی هیل نوشت: معترضان در آمریکا روز سه شنبه مقابل یک پاسگاه پلیس در شهر واشنگتن دی سی این کشور تجمع کردند و خواستار دریافت اطلاعاتی در خصوص سانحه روز جمعه برای یک موتور سوار شدند که در آن یک نفر پس از تلاش پلیس برای متوقف کردن او به علت استفاده نکردن از کلاه ایمنی، جان خود را از دست داد.

داستین استرنبک، سخنگوی پلیس واشنگتن دی سی گفت: معترضان شیشه‌های یک پاسگاه پلیس را شکستند. معترضان به مرگ کارون هیلتون ۲۰ ساله اعتراض داشتند. مأموران پلیس برای مقابله با معترضان، در برابر این پاسگاه پلیس به صف ایستاده بودند.

تصاویر ویدیویی، وقوع درگیری‌ها بین ماموران پلیس و معترضان را نشان می‌دهد. اداره پلیس واشنگتن دی سی در توئیتر اعلام کرد چند خیابان به سبب برگزاری تظاهرات بسته شدند.

پلیس واشنگتن دی سی افزود: سانحه روز جمعه پس از آن روی داد که پلیس پس از مشاهده هیلتون که بدون کلاه ایمنی در حال راندن یک دستگاه موتورسیکلت بود، تلاش کرد جلوی حرکت ماشین‌ها را بگیرد. زمانی که هیلتون از یک خیابان خارج شد، موتورسیکلت او با یک خودرو که در خیابان در حال حرکت بود، برخورد کرد.

شبکه تلویزیونی ان بی سی اعلام کرد: هیلتون به بیمارستان منتقل شد و روز دوشنبه جان سپرد. اعضای خانواده و معترضان، پلیس را در خصوص مرگ هیلتون مقصر می‌دانند.

مادر هیلتون خواستار اجازه برای ورود به پاسگاه پلیس و دیدن افسر پلیسی شد که به گفته او فرزندش را کشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار