انهدام باند جاعلان اسناد ملکی در البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان اسناد ملکی با اعتراف به سی فقره کلاهبرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل اسناد مالکیت در شهرستان فردیس بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع در بررسی‌های تکمیلی مطلع شدند که نامبرده دارای سوابق کیفری متعدد در خصوص جعل اسناد ملکی است، بنابراین بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از محل زندگی وی تعداد زیادی اموال و اسناد ملکی، مهر برجسته دفتر خانه‌ها و ارگان‌های مختلف کشف شد.

سردار محمدیان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر ۳۰ فقره کلاهبرداری از طعمه‌های خود از طریق جعل اسناد ملکی و فروش آپارتمان و زمین به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کرد.

او با اشاره به این که تمامی همدستان متهم، در چندین عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان فردیس منتقل شدند، افزود: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.