سردار مفخمی:

دشمن در فضای مجازی قصد دارد مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: برنامه ریزی کرده با استفاده از فضای مجازی مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد و هدف اصلی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فراهان گفت: دشمن طوری برنامه ریزی کرده تا با استفاده از فضای مجازی مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد و در واقع هدف اصلی مردم جامعه هستند.

سردار مفخمی با بیان اینکه آنچه که دشمن روی آن تمرکز می‌کند سعی می‌کند تهدیدات اقتصادی خود را در بستر فضای مجازی بیشتر کند افزود: مقابله با این تهدیدات را وظیفه همه است.

او اضافه کرد: امروز دشمن تمام هم و غم خود را برای اجرایی کردن تهدیدات خود به کار گرفته و آنچه که در راس همه تهدیدات وجود دارد در بستر فضای مجازی است که همه باید به این موضوع مهم، به صورت ویژه نگاه خاصی داشته باشیم.

فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه فضای مجازی نباید به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی دشمنان تبدیل شود تاکید کرد: به منظور مقابله جدی با هرگونه تشویش اذهان عمومی که از سوی دشمن در بستر فضای مجازی صورت میگیرد باید آموزش‌ها، اطلاع رسانی‌ها، آگاه سازی‌ها و تنویر افکار عمومی انجام شود.

او با قدردانی از همکاری، همدلی، هم افزایی و مشارکت مردم و مسئولان شهرستان فراهان بیان داشت: پلیس جان برکف در خدمت امنیت و آسایش مردم است و امروز یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران این است که پلیس اسلامی خدمتگزار مردم بوده و هرگونه توفیقات و موفقیت‌های پلیس مرهون همکاری و مشارکت مردمی است.

سردار مفخمی بیان کرد: فلسفه وجودی مسئولان در هر رده و پستی، خدمت به مردم است و خدمتگزاری به آحاد شهروندان توفیق بزرگی است که در جامعه اسلامی نصیب هر کسی نمی‌شود و تا زمانی که زنده هستیم باید بتوانیم خدمتگزاران واقعی و صادق برای مردم جامعه باشیم.

پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اصلی‌ترین ماموریت نیروی انتظامی

او اصلی‌ترین ماموریت نیروی انتظامی را حفظ و ارتقا نظم، امنیت و آرامش و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ماموریت با آگاهی و اشراف و اقتدار عملیاتی می‌شود که نتیجه آن همان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اقتدار و توجه به قانون را از دیگر شاخصه‌های مهم نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنان در حریم عمومی در دستور کار این نیرو است.

او ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند؛ و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می‌کنند.


پدافند غیرعامل همانند امنیت یک کار جمعی است

سردار مفخمی با تبریک هفته پدافند غیر عامل به فعالان این عرصه گفت: موضوع پدافند غیرعامل همانند امنیت یک کار جمعی است و مختص یک سری افراد نیست.

او تصریح کرد: همه ما باید حوزه پدافند غیرعامل را به جهت کاهش آسیب پذیری‌ها، افزایش بازدارندگی و به منظور تداوم خدمات ضروری برای تسریع در مدیریت بحران و افزایش پایدار ملی مدنظر قرار دهیم.


مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی فراهان با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، فرماندار و جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ علیرضا معیریان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان فراهان معرفی و از تلاش‌های سرهنگ سعید حسنی تجلیل شد.

سرهنگ علیرضا معیریان پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اراک بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.