شناسایی ۲۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

۲۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۹ آزمایش جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته شد که از این تعداد جواب ۲۱۵ آزمایش مثبت اعلام شد.

او افزود: از ۲۱۵ بیمار جدید شناسایی شده، ۵۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری اند و ۱۵۸ مورد نمونه گیری سرپایی انجام شده است.

 مهدی زاده گفت: ۴۹ نفر از مبتلایان جدید شناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۴۵ نفر قاین، ۲۳ نفر فردوس، ۱۷ نفر سرایان، ۱۵ نفر درمیان، ۹ نفر خوسف، شهرستان‌های سربیشه، نهبندان و زیرکوه هرکدام ۵ نفر و یک نفر مربوط به شهرستان بشرویه است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: هم اکنون ۳۷۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری اند که از این تعداد ۲۳۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

دکتر مهدی زاده گفت: از بیماران کرونای بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۸ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری که حال ۷ نفر از آنان مساعد نیست.

او افزود: همچنین با فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۲۷۴ مورد افزایش یافت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.