رفع تصرف اراضی ملی در کامو کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از رفع تصرف اراضی ملی در کامو کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی آراسته، رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین در این شهرستان به ارزش ۲۷ میلیارد ریال با دستور دادستان و با همکاری ماموران کلانتری جوشقان آزادسازی و آثار تصرف جمع‌آوری شد.

او، با تاکید بر حمایت‌های قانونی برای نگهداری از زمین‌های ملی افزود: اراده یگان حفاظت اراضی و دستگاه قضایی، مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری و برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از عرصه‌های ملی است.

به گفته او، تعامل خوب مقام‌های قضایی و انتظامی شهرستان با اداره راه و شهرسازی در مقابله و برخورد با پدیده زمین خواری با مشارکت و همراهی هر چه بیشتر مردم و همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌تواند دست‌اندازی زمین خواران به عرصه‌های ملی را در این شهرستان کاهش دهد.

آراسته، تاکید کرد: مردم با هدف جلوگیری از به وجودن آمدن مشکلات آتی، پیش از اقدام به خرید زمین برای اطلاع از وضعیت ثبتی آن (از جمله دولتی و غیردولتی بودن، نوع کاربری و موقعیت کاربری از نظر واقع شدن در داخل یا خارج محدوده شهری) از اداره راه و شهرسازی استعلام دریافت کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.