پیام تبریک مسئولان مهابادی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص)

مسئولان مهابادی در پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد مبارک نبی مکرم اسلام (ص) را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت را به مردم این شهرستان تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم (ص) حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاداندیشی و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است. در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری می‌شود.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری است و وحدت مسلمانان مانند چتری از رحمت خداوند بر سر امت اسلام است که از بین برنده کینه‌ها و خودخواهی‌ها و موجب صفای قلوب است.

اینجانبان سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و خلف صالحش امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم مومن و متدین شهرستان مهاباد تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.