تسریع رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در فارس

استاندار فارس با اشاره به راه‌اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در استان، ابراز امیدواری کرد که شاهد تسریع در بررسی و رفع مشکلات این بخش از فعالیت‌های اقتصادی باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در آئین افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری در فارس، تاکید کرد: هر اقدامی باید پاسخگوی یکسری نیازها و مشکلات جامعه باشد.

او ادامه داد: امروز مشکلات زیادی تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا در بخش اقتصادی ایجاد شده و بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را دستخوش معضلاتی کرده است.

استاندار فارس همچنین با اشاره به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی که در راستلی تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در استان آغاز به کار کرده است، گفت: زمینه قانونی راه‌اندازی این مرکز در فارس فراهم بود و از رو در دستور اجرا قرار گرفت.

رحیمی بیان کرد: خوشبختانه مشکلات تعداد زیادی از واحدهای تولیدی فارس برطرف شده و بخشی در دست بررسی قرار دارد.

او با بیان اینکه فارس جزو استان‌های برتر در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور محسوب می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون اقدمات خوبی در این باره انجام شده است، عنوان کرد: بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی معمولا با چند دستگاه مشکلاتی دارند.

استاندار فارس اضافه کرد: تامین منابع مالی و تسهیلات برای راه‌اندازی، تسهیلات پرداختی و اختلاف در محاسبه سود و تنظیم قراردادها، مالیات‌ها و تامین اجتماعی از جمله مواردی است که محل اختلاف واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی مربوطه شده است.

رحیمی خواستار تسریع در استعلامات سرمایه گذاری در فارس شد و گفت: دستگاه‌هایی مانند محیط زیست، منابع طبیعی، شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی و دستگاههای خدمات رسان در این مرکز با تمرکز بر تصمیم گیری سریع، به رفع مشکلات سرمایه گذاری کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار