لزوم رفع مشکلات عمرانی و آب شرب در روستا‌های مشراگه رامشیر

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: رفع مشکلات عمرانی و آب شرب در روستا‌های مشراگه این شهرستان الزامی است.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به بازدید میدانی از روستا‌های بخش مشراگه این شهرستان اشاره کرد و گفت: روستا‌های مشراگه با مشکلات زیادی در حوزه عمرانی و آب شرب مواجه هستند.

او افزود: در جریان بازدید از روستا‌های این بخش از جمله خیط ام الحیل و ام الحیل، اهالی موضوعاتی از قبیل؛ بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی، بهسازی روستا، اجرای پروژه گازرسانی، تامین آب شرب و همچنین بهسازی مدارس فرسوده را مطرح کردند و ما به عنوان مسئول که رسیدگی به مشکلات مردم را بر عهده داریم، در دستورکار قرار دادیم.

عبادی پیگیری و رسیدگی به مشکلات و فراهم کردن شرایط زندگی ساکن در مناطق محروم شهرستان با امکانات مطلوب را وظیفه همه مسئولان دانست و بیان داشت: تلاش می‌کنیم با تامین اعتبارات و پیگیری از طریق دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان موارد مذکور را اجرایی نماییم.

براساس ایت گزارش؛ سالم عبادی سرپرست فرمانداری شهرستان رامشیر به همراه یاوری سرپرست بخشداری مشراگه، هاشم خالدی حراست فرمانداری شهرستان از روستا‌های بخش مشراگه بازدید و با اهالی روستا‌ها دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.