محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت پیامبر اسلام

امام جمعه هرسین اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور را از این اقدام محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین اجرایی امام جمعه هرسین در خصوص توهین اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام (ص) و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام گفت : در چند ماه گذشته نشریه فرانسوی شارلی ابدو کاریکاتو‌های توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را منتشر کرد که واکنش مسلمانان را در پی داشت و نفرت خود را نسبت به این کار نشان دادند.

او گفت : در جدیدترین نمونه از این اقدامات رئیس جمهور فرانسه از این اقدام حمایت کرد و از آن به عنوان یک آزادی بیان و عقیده نام برد و باز در سنوات قبل دیدیم که در اروپا اقدام به سوزاندن قرآن قرآن کردند.

امام جمعه هرسین افزود: باید دید که ریشه این کار کجاست که هر از چند گاهی این اقدامات در اروپاه انجام میشود؟ واقعیت این است که این‌ها مستأصل شده اند که در فرانسه و کل اروپاه رشد اسلام همه این‌ها را سردرگم کرده است و مسلمانان در آینده اروپا بسیار موثرخواهند بود و برخی از امار‌ها که خود اروپایی‌ها منتشر کرده اند بیانگر این است که تا ۵۰ سال آینده تا سال ۲۰۷۰ جمعیت مسلمانان بیشتر از جمعیت مسیحیان خواهد بود.

حجت الاسلام اجرایی افزود: این‌ها با این اقدامات میخواهند جلو رشد اسلام را در غرب بگیرند که ما میبینیم که در سال‌های ۲۰۱۰ به بعد سریعترین رشد را مسلمان در اروپا دارند.

او ضمن محکومیت این اقدام کشور فرانسه ادامه داد: در اینجا هم باید تعقل کرد و هم اینکه دولت محترم و نظام اسلامی ما باید درسی به فرانسه بدهد و روایط اقتصادی را محدود کنند و کالا‌هایی که ساخت فرانسه است را نخرند و اگر کشور‌های اسلامی قدری از ارتباطات اقتصادی را با فرانسه کم کنند دیگر این کشور به خود اجازه توهین به مقدسات ما را به خود نمی‌دهد.

امام جمعه هرسین گفت: رئیس جمهور روسیاه فرانسه این اقدام خود را آزادی بیان می‌داند، ولی این توهین‌هایی که به خودش کرده اند را برنمی تابد و سفرای کشور‌ها را احضار کرده اند، انشاالله آینده ازآن موحدان و یاران امام مهدی (عج) خواهد بود که خداوند در قرآن وعده آن را داده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.