ضرورت‌های تغییر و تحول در سیستم‌های مدیریتی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه ضمن پرداختن به ضرورت‌های تغییر و تحول در سیستم‌های مدیریتی گفت : رمز پویایی و موفقیت در هر سازمانی تاکید بر تغییر و تحول است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حاتمی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه به پتانسیل‌های کشاورزی استان کرمانشاه و تشریح برنامه ۳ ساله توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و گفت : شرکت پشتیبانی امور دام در برنامه‌های توسعه استان نقش بسزایی ایفا نموده است و مدیر این مجموعه از جمله مدیران موفق استانی به حساب می‌آید که در شرایط سختی مدیریت مجموعه پشتیبانی امور دام را پذیرفت و طی این مدت به نحو مطلوبی مجموعه را مدیریت و انجام وظیفه کرد.

او به ویژگی‌های مدیریتی قاسمی؛ مدیر جدید پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : قاسمی از جمله مدیران موفق سازمان به حساب می‌آید و امیدواریم در زمان مدیریت او شاهد پیشرفت و توسعه مجموعه پشتیبانی امور دام استان باشیم.

ابراهیمی؛ عضو هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اشاره به بستر‌های توسعه‌ای استان کرمانشاه در زمینه کشاورزی افزود: کرمانشاه دارای پتانسیل‌های بالقوه در عرصه کشاورزی است و مدیران کشاورزی استان رسالت سنگینی برای توسعه این بخش دارند.

ابراهیمی شرایط فعلی کشور را نیازمند هماهنگی و همدلی بیشتر جهت غلبه بر مشکلات دانست و افزود: در حال حاضر اهمیت وظایف و فعالیت‌های مجموعه پشتیبانی امور دام بیش از گذشته احساس می‌شود و با توجه به مشکلات تحریم‌ها، می‌طلبد که تولید کنندگان در حال حاضر بیشتر حمایت شوند.

اسماعیل پرویزی فر؛ مدیر پیشین پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: تکریم و معارفه‌ها امری متداول است و زمینه و بستر موفقیت و پویایی سازمان‌ها را فراهم می‌آورد.

پرویزی فر با اشاره به ویژگی‌های کار در پشتیبانی امور دام افزود: کار در این مجموعه در حال حاضر بسیار حیاتی است، چون سیاست‌های آن را سایر دستگاه‌ها اتخاذ می‌نماید.

پرویزی فر موضوع ادغام شرکت در برهه‌های مختلف را زیان ده محسوب کرد و گفت: در زمان تصدی این پست با پشت سر گذاشتن بحران‌های حاکم بر مجموعه موفق شدیم این شرکت را در مسیر صحیحی قرار دهیم.

او با تاکید بر ایجاد شفافیت در امور مجموعه پشتیبانی امور دام افزود: شفافیت نداشتن باعث بی اعتمادی و نارضایتی مخاطبین بخش خواهد شد و عرصه تولید را با نقصان مواجه خواهد کرد و این ناشی از رسالت‌های سنگین مجموعه پشتیبانی امور دام است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار