سهل انگاری درباره کرونا در دیگر استان‌ها، بوشهر را هم گرفتار می‌کند

فرماندار بوشهر گفت: بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد و در صورت هرگونه سهل انگاری با توجه به روند رو به رشد بیماری در سایر استان‌های دیگر امکان شیوع در این شهرستان نیز وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس قانون ملزم به استفاده از ماسک هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با کارکنانی که علائمی از بیماری دارند، هستند.

او ادامه داد: امروز بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد و در صورت هرگونه سهل انگاری با توجه به روند رو به رشد بیماری در سایر استان‌های دیگر امکان شیوع در این شهرستان نیز وجود دارد.

فرماندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح پازل همدلی از سوی بهزیستی افزود: با توجه به شرایط حساس و خاص کنونی و تعطیل شدن برخی از مشاغل و بروز برخی از مشکلات اقتصادی همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های عام‌المنفعه ضروری است.


بیشتر بخوانید


جمشیدی بر ضرورت فضاسازی شهر به مناسبت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نیز تاکید کرد.

او با اشاره به حضور اهل سنت در کنار شیعیان در این شهرستان، بیان کرد: بوشهر نماد گفت‌وگو، مدارا و تمدن است.

فرماندار بوشهر گفت: روسای ادارات پیگیری‌های مستمرتری داشته باشند و مردمداری کنند.

درپایان جلسه شورای اداری از اسماعیل روحانی معاون سابق سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری بوشهر و مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.