بررسی مراحل طراحی احداث پروژه تالار مرکزی سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت تسریع در طراحی پروژه تالار مرکزی سمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با مهندسان مشاور تالار مرکزی سمنان با اشاره به اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه از گروه مشاوران خواست تا در طراحی و ارائه نقشه‌های لازم برای دریافت جواز، شروع عملیات ساخت و جذب اعتبارات تخصیص یافته تا پایان سالجاری تاکید کرد.

او بر ضرورت فازبندی پروژه و در اولویت قرار دادن احداث و تکمیل سالن موسیقی تاکید کرد و افزود: در فضای باز این مجموعه باید فضا‌هایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای باز پیش بینی و اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: تلاش این اداره کل بر پرهیز از طولانی شدن اجرای پروژه تالار مرکزی سمنان است و این امر نیازمند سرعت دادن به طراحی و انجام اقدامات اولیه توسط گروه مهندسان مشاور است.

زمین مورد نیاز برای ساخت این تالار به وسعت ۱۰ هزار مترمربع اختصاص یافته و تلاش مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر شروع هرچه سریعتر احداث این تالار با زیربنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع استوار است.

 زمین مورد نیاز احداث تالار مرکزی سمنان در ضلع جنوبی بوستان کومش تامین و واگذار شده است و این طرح مشتمل بر فضاهایی، چون آموزشی، فرهنگی، اداری، نمایشگاه و خدماتی است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.