تعطیلی مدارس سه شهرستان در خراسان رضوی تمدید شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعطیلی مدارس سه شهرستان‌ در خراسان رضوی با هدف کاهش و کنترل شیوع ویروس کرونا یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و تایید ستاد استانی، تعطیلی مدارس تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز در خراسان رضوی با هدف کاهش و کنترل شیوع ویروس کرونا یک هفته دیگر تمدید شد.

او افزود: بر این اساس، حضور فیزیکی دانش‌آموزان شهرستان‌های نامبرده در مدارس تا ۱۵ آبان ماه تمدید و آموزش‌های تحصیلی این دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و سایر شیوه‌های مجازی و از راه دور ارائه می‌شود.
 

بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که مدارس تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی در این هفته تعطیل بوده اند، ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستاد‌های شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا و یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود که تا کنون تمدید تعطیلی صرفا شامل حال درگز، تربت‌حیدریه و کاشمر شده است.

خدابنده بیان کرد: وضعیت مدارس از سوی رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها به ستاد شهرستانی و از سوی این اداره کل به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می شود و براین اساس تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس انجام می‌شود.

او با اشاره به احتمال افزایش مدت تعطیلی در شهرستان‌های خراسان رضوی، تصریح کرد: نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم، زیرا همه چیز به شرایط هر شهرستان و تصمیم‌گیری ستاد استانی مقابله با کرونا بستگی دارد.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.