افزایش بستری بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی

معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش بستری بیماران کرونایی در آذربایجان شرقی گفت:در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،راستگو معاون سیاسی  امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش بستری بیماران کرونایی به بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و  گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شدت افزایش یافته و به طور میانگین روزانه ۱۷ تا ۲۶ نفر از هم استانی‌ها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از تشدید محدودیت‌ها در چند شهرستان استان به دلیل افزایش قابل توجه آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم با اتخاذ این تدابیر و افزایش فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی، بتوانیم به وظیفه خود در زمینه کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا عمل کنیم.

راستگو با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: نظارت‌ها بر رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در راستای کاهش هرچه بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.