جهش تولید و گسترش اشتغال در گرو تعامل نظام بانکی با صدا و سیما است

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان در دیدار با سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان زنجان،گفت:موفقیت در امر تولید و اشتغال در گرو تعامل نظام بانکی با تولیدکنندگان و آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صداوسیمای استان زنجان در دیدار با سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان زنجان، بابیان اینکه موفقیت در امر تولید و اشتغال در گرو تعامل نظام بانکی با تولیدکنندگان و آحاد مردم است، گفت: بانک قرض الحسنه مهر با حرکت در مسیر بانکداری اسلامی و تخصیص وام قرض الحسنه و کم بهره به متقاضیان و نیازمندان خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

او  تعامل و همکاری فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و صدا وسیمای مرکز زنجان  را خوب ارزیابی کرد و گفت: صداوسیمای مرکز زنجان آمادگی دارد با مشارکت بیش از پیش و کمک در جلب مشارکت واحد‌های بزرگ و مهم صنعتی استان زنجان با بانک قرض الحسنه مهر زنجان در راستای تولید بیشتر و اشتغالزایی پایدار، برنامه‌های متنوعی را تولید و پخش کند.
 
سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان زنجان نیز ضمن تشکر از همکاری و تعامل سازنده صداوسیما، بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور معرفی و عملکرد و خدمات ارائه شده بر مبنای اصل قرض الحسنه توسط این بانک را تشریح کرد.
 
خانمحمدی تصریح کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی، تغییر ساختار نظام بانکی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

او با اعلام این مطلب که تبیین فرهنگ و سنت قرض الحسنه می‌تواند گره کشای بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد، افزود: ۶۵ درصد منابع بانکی هزینه زا هستند که این مسئله بانک‌ها را به سمت سود‌های بالای وام سوق داده و موجب نارضایتی مشتریان شده است.

خانمحمدی  نقش صداوسیما را در این خصوص بسیار مهم و تأثیرگذار توصیف کرده و آمادگی این بانک را برای گسترش تعاملات با صداوسیمای استان زنجان به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار و پرمخاطب در راستای تبیین و گسترس سنت نیکوی قرض الحسنه، اعلام کرد.

او لازمه رفع مشکلات، عبور از بحران‌های ناشی از تحریم ظالمانه دشمن و توسعه کسب و کار و اقتصاد را همراهی رسانه‌ها بویژه صدا و سیما با نظام بانکی به منظور افزایش آگاهی عمومی در ارتباط با هدایت سرمایه‌ها و نقدینگی به سمت تولید دانست.

خانمحمدی در ادامه این دیدار، ضمن تشریح خدمات و طرح‌های تسهیلاتی قرض الحسنه، گزارشی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی ارائه و بر تقویت زمینه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.