جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

ایجاد قرارگاه خیبر برای مبارزه با مخلان امنیت در استان قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: قرارگاه خیبر برای مقابله با برهم زنندگان امنیت جامعه و اراذل‌واوباش ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ بهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این که استان قم در مسیر شاهراه ارتباطی کشور قرار دارد و بخشی از کالای قاچاق از این مسیر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این موضوع وظیفه نیروی انتظامی قم را سنگین‌تر می‌کند.

او امنیت را مقوله‌ای چندوجهی دانست و گفت: اگر همه سازمان‌ها از نهاد خانواده گرفته تا سازمان‌های دیگر دست‌به‌دست هم دهند به امنیت نسبی مطلوب دست خواهیم یافت؛ شواهد حاکی از آن است در این مهم، طی چند سال اخیر علی رغم وجود مشکلات و تهدیدات دشمن بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم به بخشی از دستاورد‌های نیروی انتظامی استان قم طی یک سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: افزایش ۱۹ درصدی کشف کالای قاچاق و کاهش چهاردرصدی وقوع سرقت‌ها ازجمله آن‌ها بوده است.

اسماعیلی راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی و یگان تکاوری را از دیگر دستاورد‌های نیروی انتظامی استان قم برشمرد و ابراز کرد: راه‌اندازی این یگان به‌منظور برخورد با اراذل‌واوباش، کنترل کویر، برخورد با اشرار و موارد ناامنی که ممکن است پیش بیاید بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه به بیان اقدامات ناجا برای کنترل جو روانی جامعه پرداخت و اظهار کرد: راه‌اندازی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی طی چند سال گذشته ازجمله این اقدامات بوده که به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم، مشاوره و تعامل با مردم و رسانه‌ها بوده است.

به گفته اسماعیلی در بخش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مشاوره رایگان شبانه‌روزی به همشهریان به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می‌شود و همشهریان  قمی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ جهت مشاوره رایگان تماس بگیرند و یا به کلانتری محل زندگی خود مراجعه و مشاوره رایگان دریافت کنند.

او همچنین به اقدامات نیروی انتظامی استان قم برای مقابله با برهم زنندگان امنیت جامعه و اراذل‌واوباش اشاره و تصریح کرد: بنا به مطالبه عمومی مردم  قرارگاه خیبر طی دو ماه گذشته در استان قم راه‌اندازی و تشکیل‌شده است، در این مدت برخورد با اراذل‌واوباش جزو اولویت‌ها بوده و برای این کار تیم‌های مخصوص مشخص کرده‌ایم.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان قم وجود اراذل‌واوباش حتی در حد کم هم در شأن مردم قم نیست، عنوان کرد: ناجا همیشه درصحنه بوده و با اراذل‌واوباش و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد قاطع می‌کند و موارد موجود تحویل مقامات قضایی به‌منظور برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.