مسئول اصلاحات فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد

دارن کین استرالیایی به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی وزنه برداری روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد و بعد از چند تغییر ناگهانی در سمت سرپرست ریاست فدراسیون حال هیئت اجرایی این فدراسیون با انتخاب دارن کین استرالیایی به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات به دنبال ایجاد ثبات و جلوگیری از رخ دان اتفاقات هستند.

بعد از استعفای تاماش آیان از ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری به علت فساد سیستماتیک، اورسلا پاپاندرا به عنوان سرپرست این فدراسیون تا مشخص شدن رئیس جدید انتخاب شد. البته به شکل عجیبی او از طرف هیئت اجرایی از سمت خود برکنار شد. بعد از پاپاندرا، اینترانات تایلندی در انتخابی عجیب به این علت که تایلند جزو کشور‌های است که به علت دوپینگ ورزشکاران آن از شرکت در المپیک توکیو محروم هستند به عنوان سرپرست انتخاب شد که بلافاصله از سمت خود استعفا کرد تا مایک که یک پزشک بریتانیایی است تا برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون مسئول اداره امور باشد.

اوایل ماه میلادی توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نسبت به اتفاقاتی که در فدراسیون جهانی وزنه برداری در حال رخ دادن است اظهار نگرانی و بیان کرد با شرایط موجود امکان دارد وزنه برداری از المپیک ۲۰۲۴ کنار گذاشته شود.

مایک اصلاح اساسنامه فدراسیون پیش از انتخاب رئیس جدید را اولویت کار قرار داده است و برای این هدف کین استرالیایی که یک وکیل ورزشی و عضو کمیته حقوقی فدراسیون جهانی شنا است را به عنوان مسئول اول اصلاحات اساسنامه فدراسیون وزنه برداری انتخاب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار