کاهش ۴۵ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از کاهش ۴۵ درصدی جابجایی مسافر طی هفت ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در بخش حمل و نقل مسافر ۵۷ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر در هفت ماه نخست سال ۹۹ نسبت به هفت ماهه پارسال ۴۵ درصد کاهش یافته است.

او بیان کرد: در هفت ماهه نخست امسال بیش از ۴۲۵ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان در عرصه حمل و نقل عمومی بار و کالا این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۴۶۴ حلقه لاستیک طی هفت ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

آذری گفت: راهداران جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۲۸۳ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۱۰۵ مورد، حریم زنی راه اصلی پارس آباد - زیوه بطول جمعا بطول ۶۵ کیلومتر، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح سرعت کاه و ترمیم خط کشی راه‌های اصلی در محل‌های کم رنگ و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های جراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی هستند.

او همچنین از لکه گیری کلیه راه اصلی فرعی و شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز و راه‌های روستایی خبر داد و گفت: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ عدد و آزادسازی حریم راه روستایی پارس آباد به گوشلو و پاکسازی و تسطیح حریم راه روستایی پاراقسلاق به گوشلو انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.