شناسایی عامل هتک حیثیت در فضای مجازی/کشف اموال مسروقه ۵ میلیاردی در لارستان

مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۸ آبان‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزپنج‌شنبه ۸ آبان‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در لارستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان لارستان قرار گرفت.

او بیان کرد: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بودند، توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی، ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک طی ۳ ماهه اخیر در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ لطف الله محمدی اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با تلاش شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی در ۳ ماهه اخیر سال جاری، موفق به کشف ۱۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۳۰ گرم هروئین، ۹۵ گرم حشیش، ۱۲ گرم شیشه و ۵۶۱ گرم سوخته تریاک شدند.

او با اشاره به دستگیری ۳۸ متهم در این مدت، بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله طرح پاکسازی در محلات به ویژه نقاط آلوده و جرم خیز با هدفمند کردن واحد‌های گشت و مشارکت مردم با پلیس از جمله مولفه‌هایی است که در افزایش کشفیات مواد مخدر نقش بسزایی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: برخورد پلیس با سوداگران مرگ، جدی و توأم با اقتدار است و مأموران انتظامی این شهرستان با همراهی و مشارکت مردم اجازه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد.

سرهنگ محمدی افزود: مصرف موادمخدر یک معضل اجتماعی و خطری است بالقوه که همه خانواده‌ها را تهدید می‌کند، پس بایستی خانواده‌ها با افزایش دانش و مهارت خود از بروز این پدیده خانمانسوز پیشگیری کنند.

شناسایی عامل هتک حیثیت در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از شناسایی و دستگیری فردی ۳۴ ساله که اقدام به توهین و هتک حیثیت شاکی از طریق فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: با ارجاع پرونده‌ای قضایی با موضوع هتک حیثیت و توهین از طریق فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی در گروه‌های متعدد واتساپی توسط اشخاصی ناشناس مورد هتک حیثیت قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: کارشناسان پلیس فتا موفق شدند با اقدامات فنی، عامل اصلی هتک حیثیت را شناسایی و دستگیر کنند که متهم انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی بیان کرد.

سرهنگ رستمی بیان کرد: برخورد با عاملان ناامنی و سلب آرامش در فضای مجازی همواره در دستور کار پلیس فتا قرار دارد و با اینگونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.

کشف خودرو زانتیا سرقتی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف یک دستگاه خودرو زانتیا سرقتی در کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی اعلام خبر سرقت یک دستگاه خودرو زانتیا از سوی فرد مالباخته به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله طرح مهار و شناسایی سارق و توقیف خودرو در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با اجرای به موقع طرح مهار و مسدود کردن تمامی خروجی‌های شهرستان و اعلام مشخصات خودرو مسروقه به واحد‌های گشتی شهرستان، در نهایت ماموران انتظامی خودرو سرقتی را که سارق ناچار به رها کردن آن در خیابان شده بود، در کمتر از ۳ ساعت کشف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف اموال مسروقه ۵ میلیاردی در لارستان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان از کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد باقر خلیفه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان لارستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک سارق را شناسایی و وی را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت منزل اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات مسروقه و وجه نقد به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ خلیفه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف سارق به ۸ فقره سرقت احشام

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری سارق و اعتراف وی به ۸ فقره سرقت احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس اقدامات فنی و پلیسی، ماموران انتظامی یک سارق را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸ فقره سرقت احشام اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.