اصلاح نقاط پرخطر در جاده‌های خوزستان با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: اصلاح ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان گفت: اصلاح ۳ نقطه پرخطر در محور اهواز - اندیمشک و ۳ نقطه در محور اهواز - آبادان تا پایان امسال انجام می‌شود.

او افزود: همچنین اصلاح یک نقطه در محور ایذه - دهدز، یک نقطه در محور اهواز - مسجدسلیمان، یک نقطه در محور رامهرمز - بهبهان و یک نقطه در محور بهبهان - زیدون در مدت مذکور انجام خواهد شد.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه تا پایان سال ۹۶، ۱۲۰ نقطه پر حادثه در محور‌های خوزستان شناسایی و آشکارسازی شدند، افزود: تاکنون براساس صورتجلسه با پلیس راه استان، ۲۵ نقطه پرخطر با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال اصلاح شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، استان با ۱۴ هزار کیلومتر جاده، وجود مرز‌های آبی و خاکی و ترانزیتی بودن جاده‌های آن تردد بسیار بالایی دارد و هدف از انجام این اقدامات ارتقای سطح ایمنی راه‌ها، تسهیل در تردد و کاهش تصادفات در محور‌های استان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.