آسفالت بیش از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور نجفقلیزاده، سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات آسفالت محور‌های روستائی شهرستان نیر گفت: استان اردبیل ۴ هزارو ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۲ هزارو ۷۳۶ کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است که ۵۸ درصد راه‌های روستایی را شامل می‌شود.

او تصریح کرد: در قالب طرح ملی ابرار ۹۹ کیلومتر راه روستایی بهسازی شده و آماده آسفالت می‌باشد که از این میزان ۳۰ کیلومتر آسفالت شده و مابقی نیز درحال تعیین پیمانکار است.

سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات استانی و قیر رایگان ۵۷۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار و ۱۵۹ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار استان در سال‌های آینده آسفالت شود.

نجفقلیزاده تصریح کرد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر در قالب طرح ملی ابرار ۲۰ هزار مکعب عملیات خاکبرداری و زیر سازی در محور روستایی قوناخ قیران انجام داده و ۳ کیلومتر آسفالت محور یاد شده نیز با تلاش راهداران در حال اجراست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
لطفا به داد روستای لنج آباد مشگین و 7 روستای همجوار آن برسید فقط یک کیلومتر راه آسفالته دارد
آخرین اخبار