افتتاح مرکز مانیتورینگ و سامانه ثبت تخلفات رانندگی پلیس راهور کرمان

مرکز مانیتورینگ و سامانه ثبت تخلفات رانندگی در ساختمان پلیس راهور مرکز استان کرمان امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین بهره برداری از مرکز مانیتورینگ و سامانه ثبت تخلفات رانندگی در ساختمان پلیس راهور مرکز استان کرمان که با حضور شهردار و جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان برگزار شد، گفت: این اقدام کم نظیر به همت شهرداری و حمایت استاندار برای خدمت رسانی به مردم در حوزه نظم و انضباط ترافیکی، حفظ جان مردم و کاهش تلفات سوانح رانندگی راه اندازی شده است.

او افزود: نیروی انتظامی  برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام‌های موثری در حوزه هوشمندسازی برداشته است و در سال جهش تولید نیز با مشارکت دستگاه‌های دیگر با اقدام جهادی و انقلابی به سمت ارتقای نظم و انضباط ترافیکی حرکت کرده است.

سردار ناظری با اشاره به اینکه حفظ امنیت جانی مردم در ترافیک، خط قرمز پلیس است، بیان داشت: باید باور داشته باشیم؛ اگر جان انسانی را به دلیل سرعت بالا و تخلف یک راننده نجات دهیم، کار بزرگی در حق مردم انجام داده ایم. 

او تصریح کرد: با راه اندازی سامانه ثبت تخلفات رانندگی پلیس راهور کرمان، روند انضباط بخشی به ترافیک سرعت بخشیده می شود و شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در سطح شهر کرمان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن قدردانی از مجریان و افراد مشارکت کننده در این طرح گفت: اولویت کار پلیس فرهنگ سازی در حوزه ترافیک است و این مهم با مشارکت دستگاه‌های متولی فرهنگ و اصحاب رسانه، روند و سرعت بهتری خواهد داشت.

این مرکز با اتصال به ۳۵۰ دوربین پایش تصویری و پلاک خوان در شهر کرمان کار خود را از امروز آ غاز کرده است و تا پایان امسال، هزار دوربین دیگر نیز به این سامانه متصل  می شود که کار استعلامات و نظرات کارشناسی در صحنه‌های تصادف دقیق‌تر و با سرعت و روند بهتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین ازکرمان
۱۷:۵۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سلام من خودری پیکان به مدت 10 سال فروختم شخص خریداررانمتوانم به جهت تعویض پلاک وسندبرای انقال حاضرشود ای کاش بااین روش میشدفک پلاک کرد یاسامانه ای راه انداخت تشکر
آخرین اخبار