از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون؛

کرونا با گرفتن جان ۲۵ نفر در فارس رکوردشکنی کرد

بر اساس آخرین گزارش‌های مربوط به کروناویروس در استان فارس، ۲۵ نفر در استان فارس طی شبانه روز گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید روح الله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به جان باختن ۲۵ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا طی دیروز تاکنون، اظهار کرد: با افزوده شدن این افراد، مجموع جانباختگان این بیماری در استان فارس به هزار و ۳۶۸ نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا رسیده است.

او با اشاره به افزایش آمار نمونه گیری‌های مربوط به شناسایی این بیماری به ۳۶۰ هزار و ۸۹۴ مورد از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس، تصریح کرد: بیماران شناسایی شده از ابتدای شیوع تاکنون ۸۴ هزار و ۸۳ مورد هستند که از این تعداد تاکنون ۷۲ هزار و ۴۱۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

سید روح الله حسینی با اشاره به بستری هزار و ۳۰۶ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان در حال حاضر، اضافه کرد: از این تعداد ۱۹۰ بیمار به علت وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.

حسینی با بیان اینکه کاهش خطرات موج جدید کرونا در استان فارس مستلزم رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران است، از تمام مردم استان خواست که از حضور در میهمانی و تجمعات پرهیز کرده و نسبت به سلامت خود و دیگران دقت نظر ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار