تشکیل پرونده گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور برای معادن سنگ در آغاجاری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آغاجاری از تشکیل ۳ پرونده برای بهره برداران معادن سنگ به دلیل گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور در این شهرستان خبر داد.

فردوس مردانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آغاجاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نظارت و بازرسی از معادن سنگ لاشه شهرستان، اصناف و ... با تلاش بازرسان و کارشناسان این اداره به صورت مستمر انجام می‌شود.

او افزود: در پی نظارت‌ها و بازرسی‌ها از معادن سنگ لاشه این شهرستان، ۳ فقره پرونده تعزیراتی گرانفروشی و صادر نکردن صورت حساب و فاکتور تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی آغاجاری ارجاع شد.

مردانی اظهار داشت: با توجه به نوسانات شدید در بازار و افزایش تخلفات در اصناف مختلف، نظارت‌ها تشدید شده و با اماکن متخلف به صورت جدی و قانونی برخورد می‌شود، بطوریکه طی روز‌های گذشته نیز با حضو بازرسان بهداشت، اماکن، فرمانداری آغاجاری، نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنفی گشت مشترک بازرسی و نظارت بر همه صنوف به صورت میدانی در سطح بازار برگزار و به واحد‌های صنفی تذکرات مختلف صنفی و بهداشتی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ویژه بیماری کووید ۱۹ داده شد و ۲ واحد صنفی متخلف نانوایی و کافی شاپ به علت تخلف بهداشتی پلمب شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.