اداره بیمه سلامت در دشت آزادگان افتتاح شد

اداره بیمه سلامت در دشت آزادگان با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان و این شهرستان افتتاح شد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح اداره بیمه سلامت در دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و کارکنان اداره بیمه سلامت خوزستان به منظور تکمیل این پروژه گفت: کمبود‌ها در زمینه تجهیزات و کارکنان باید رفع شود.

او در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات مناسب و تکریم ارباب رجوع افزود: این پروژه با زیربنای ۲۸۰ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

ساعدی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان دشت آزادگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار داشت: امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب، بتوانیم رضایتمندی شهروندان را جلب کرده و سبب کاهش هزینه‌های درمان و پزشکی برای مردم شویم و یکی از مشکلات آن‌ها را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع بیماری کرونا و ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمانی رفع کنیم.

بیمه سلامت بدون دریافت هیچ هزینه‌ای و بدون دریافت حق بیمه، همه خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهد، البته باید توجه داشت که دریافت این خدمت، ملزم به تحت پوشش نبودن هیچ یک از بیمه‌ها (تامین اجتماعی، خدمت درمانی) است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.