مجوز فعالیت نانوایان متخلف و کم کار در اردبیل لغو می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در بحث آرد و نان هیچ گونه سهل انگاری قابل قبول نبوده و با نانوایان کم کار و متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه‌ای با موضوع آرد و نان گفت: در صورت عدم پخت نان توسط نانوایان مراتب مورد بررسی قرار گرفته و بدون ملاحظه کاری با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

او خروج بدون مجوز آرد از استان اردبیل را غیر قانونی دانست و خواستار بررسی مراتب از سوی دستگاه‌های مربوطه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: آن دسته از نانوایانی که ساعات کاری خود را رعایت کرده و در تامین آرد با کمبود مواجه می‌شوند، کمبود سهمیه آنان تامین می‌شود.

ندایی خواستار بررسی اهلیت نانوایان در خصوص فعالیت مربوطه شد و افزود: باید جلوی افرادی که با هدف سواستفاده وارد این عرصه می‌شوند، گرفته شود.

او با بیان اینکه برآورد‌های لازم در خصوص هزینه‌های تمام شده پخت نان استخراج می‌شود، گفت: برخی نانوایان از کم بودن قیمت نان گلایه دارند که بررسی‌های کارشناسی در این خصوص انجام و در صورت صلاحدید تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر توجه به کیفیت پخت نان توسط نانوایان، گفت: در پخت نان تنها کیفیت آرد مطرح نبوده و لازم است مهارت‌های خاص این حرفه در پخت نان به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.