فرمانده نزاجا:

هیچ خطری مرز‌های کشورمان را تهدید نمی‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رصد کامل مرز‌های کشورمان گفت: هیچ خطری مرز‌های ما را تهدید نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ حیدری روز پنجشنبه پس از بازدید از مرز‌های شمالغرب کشور با سفر به تبریز از یگان‌های نزاجا مستقر در این شهر بازدید کرد.

حیدری هدف از حضورش در استان آذربایجان شرقی را ارزیابی آمادگی نیرو‌ها و سامانه‌های پروازی و زمینی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پادگان‌های ما مملو از جوانان دوره دیده و آماده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: دشمنان بدانند چنانچه دسیسه‌ای در سر داشته باشند، فضایی برای نفس کشیدن در اطراف مرز‌های جمهوری اسلامی نخواهند داشت.

از ابتدای آغاز جنگ قره باغ در ششم مهر ماه امسال تاکنون ده‌ها راکت خمپاره طرفین درگیر به اراضی کشورمان در شهرستان خداآفرین برخورد کرده است.

مناطق مرزی آذربایجان شرقی در شهرستان خدا آفرین به طول ۱۳۵ کیلومتر در مجاورت خطوط جنگ قره باغ میان نظامیان جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان است.

انتهای پیام / ش ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۳:۲۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
درود بر امیر حیدری عزیز و با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
ماشالله به کارکنان نیروی زمینی ارتش...‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
ماشالله به کارکنان نیروی زمینی ارتش...‌لطفا به معیشت وحقوق این جان برکفان رسیدگی کنید واقعا باید از لحاظ مالی بی نیاز باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
زنده باد ارتش افتخار ملی.
آخرین اخبار