آمریکا، رژیم صهیونیستی را به قویترین بمب ضد پناهگاه هسته‌ای مجهز می‌کند

بنا به طرح ارائه شده از سوی دو نماینده کنگره، آمریکا امکان تجهیز رژیم صهیونیستی به بمب‌های ضد پناهگاه هسته‌ای برای مقابله با تهدیدات ادعایی ایران را میسر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، دو عضو مجلس نمایندگان آمریکا به زودی با ارائه لایحه‌ای در کنگره زمینه تجهیز رژیم صهیونیستی به قدرتمندترین بمب‌های نابودکننده سایت‌های هسته‌ای زیرزمینی را فراهم می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی به تازگی گزارش دادند جوش گوتهایمر دموکرات به همراه برایان مست دموکرات فردا جمعه قرار است پیش‌نویس لایحه‌ای را در خصوص تجهیز رژیم صهیونیستی به قوی‌ترین بمب ضد پناهگاه هسته‌ای به کنگره ارائه کنند.

گوتهایمر در گفت‌وگو با ایلان کار، فرستاده ویژه آمریکا در زمینه یهودی ستیزی، هدف از ارائه چنین لایحه‌ای را اطمینان از برتری نظامی تل‌آویو در منطقه و حفاظت از این رژیم در برابر ایران هسته‌ای عنوان کرد.

او درباره جزئیات این لایحه گفت از این طریق امکان مشاوره‌های پنتاگون به اسرائیل و نیز ارائه گزارش‌هایی از قابلیت‌های اسرائیل برای مقابله با تهدیدات مختلف در منطقه به کنگره آمریکا میسر می‌شود.

نمایندگان کنگره آمریکا قصد تغییر در قوانین این کشور در خصوص عدم فروش مادر بمب‌ها به غیر را دارند و می‌گویند که فروش آن به رژیم صهیونیستی نگرانی‌ها از بابت حفظ برتری نظامی آن در منطقه را مرتفع می‌کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند این تصمیم آمریکا در راستای توافق اخیر با تل‌آویو برای فروش جنگنده‌های اف-۵ به امارات و به دلیل نگرانی‌های امنیتی سران این رژیم در منطقه صورت گرفته است.

بمب ضد پناهگاه هسته‌ای نزدیک به ۱۴ تن وزن دارد و اهداف خود را تا عمق ۶۰ متری زمین می‌تواند منهدم سازد. این بمب بزرگترین بمب ضد پناهگاه هسته‌ای در زرادخانه تسلیحاتی آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار